Oj så grått

Å det gör mig inte piggare direkt. Gårdagens vårrus gick riktigt tungt och inte så fort som jag hade hoppats på. Men det gjorde inget, jag visste ju att kroppen inte är helt i slag efter min bacillperiod. Jag höll en hastighet på 5,4 min/km och det får jag vara nöjd över. Sedan hade vi en trevlig busspicknick med gänget. Japp, det började regna precis när vi lagt ut picknickfilten så vi bestämde oss för att gå in i bussen och fika. Skönt att inte behöva sitta ute och bli blöt och kall. Kom hem rätt sent för att vara en måndag kväll så det blev bara en varm dusch, en varm kopp te och sedan ner i en varm och skön säng.
Idag känns det mest bara segt, men jag verkar ändå få en hel del gjort. =) Ska sätta mig i bilen och köra söderut till mina projekt. Blir en bra avrundning på den här arbetsdagen. Kvällen ska få bjuda på ett combatpass där jag ska få ge järnet bara för min egen skull. Ska bli riktigt skoj att få vara deltagare.
Men nu är det snart dags för lunch. Mums! Må gott och lev väl.


Kommentarer
Postat av: Boel

Heja vad duktig du är. Bacillen har nu nått sanden, Alma Janne och jag hade känning i halsen i morse så det blir ingen combat för mig ikväll :( Men ha så kul så ses vi. Kram Boel

2011-05-31 @ 13:33:29
URL: http://bloggbyboel.blogg.se/
Postat av: Fighting Spirits

Men vad roligt att du sprungit Vårruset!



Kanske skall jag ta och göra det nästa år, får se..

Känns så kort bara tycker jag, ahhahahaa.... =)

2011-05-31 @ 13:48:36
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0