Något är på gång

Har den senaste tiden känt mig lite seg och att det kliat i halsen till och från. Igår kändes det som att jag var på väg att bli snuvig, så jag tänkte att jag ändå kunde köra mitt combatpass. Det gjorde jag också. Med tanke på att jag inte känt mig helt hundra så gick det riktigt bra. Efteråt var det inte fullt lika bra, fick kli i halsen igen och idag känns det inte alls som att jag är på topp. Bihålorna verkar vara på väg att kleggas igen, men det har inte gått så långt att jag är sängliggandes eller ens helt täppt i snoken. Men något är helt klart på gång. Skrutt.
Jamen det är väl bara att göra det bästa man kan av den här dagen. God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0