Goddag i stugan

Känner mig mig faktiskt ganska pigg idag. Har haft massor att göra på jobbet dagarna innan helgen och under helgen har jag haft massor att pyssla med hemma. Bara roliga saker. =)
Vädret har inte lockat till utomhusvistelse och på lördag när jag hade fejat lite hemma satte jag mig i bilen och gjorde en massa ärenden. Har bland annat haft svårt att välja färg som jag ska ha på några väggar och nu bestämde jag mig för att jag ville ha en fondvägg i lite mörkare grå nyans. Hittade en som jag blev förtjust i och slog till. Hem och måla. Jag blev jättenöjd med resultatet. Nu ska jag bara välja den rätta ljusa kulören till övriga väggar.... Och boka in en dag för shopping på IKEA. Undrar just om jag kan locka med mig sambon. Fast det är inte så troligt.
Igår trotsade vi vädret och tog en joggingtur. Det blev en liten uppvärmning inför kvällens träningspass. Jag ska springa Vårruset med ett gäng instruktörskollegor och sedan blir det picknick. Håller tummarna för att det blir uppehållsväder. Just nu är det växlande molnighet och blåsigt. Varför denna blåst hela tiden?? Är riktigt trött på den om jag ska vara ärlig.
Snart blir det lunch och i eftermiddag ska jag och en kollega åka till grannstaden för lite information på kontoret där. Förmodligen kommer det kännas som bortkastad tid, men men... Nu ska jag göra färdigt det jag behöver innan matklockan ringer igen. Må gott och lev väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0