God morgon

En ny vecka har sparkats igång. Jag hade riktigt mycket att stå i innan jag kunde ta helg så helgen kom verkligen lägligt. Helgen har bestått av vardagsmotion i trädgården, ett underbart löppass och en massa återhämtning och uppladdning av batterierna inför den kommande arbetsveckan. Jag har haft en toppenskön helg. =)
Nu för tiden kan jag ju säga att "som vanligt gjorde jag min hundring" imorse och faktiskt så blev jag piggare idag. Ögonen var otroligt grusiga när klockan ringde och jag hade först svårt att ens koppla in motivationen för att göra mina situps. Men det är bara att göra och när jag väl börjat så gick det som hejsan. Inte så tokigt att ha fått in den rutinen igen.
Vad händer idag då? På mitt schema står det byggmöte så jag ska strax sätta mig i bilen och ta mig de 8 milen söderut till bygget. Sean har jag lika lång väg hemåt och eftermiddagen kommer att bestå av protokollskrivning och renskrivning av andra dokument. Jag har full sysselsättning idag.
Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: FS

Härligt att du gjort din hundring! =)



Hoppas denna veckan blir lugnare för dig än förra då..



Här kör vi på fullt ös medvetslös... =P

2011-05-02 @ 15:02:24
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0