En vecka som försvann

Jisses vad en vecka går fort. Jag har haft ganska mycket att göra på jobbet och det är ju bra. Men sedan har mina kvällar försvunnit lika snabbt och det tycker jag är lite trist.
I måndags fick jag veta att min chef ska sluta. De har ingen som ska efterträda henne och nu ska hennes chef tillsammans med den andra avdelningens chef åka runt och prata om organisation. Det ger inga bra vibbar alls, tycker jag. Det verkar som att vi ska tas upp i den andra avdelningen och i sig är det ju inget problem, men de verkar inte veta vad vi håller på med riktigt. Som ny och utan ett ordentligt kontaktnät där kunder söker upp mig ser jag det som hopplöst. Jag har redan lämnat in en ansökan på ett annat jobb. Kanske inte direkt vad jag vill göra, men får jag det så tar jag det.
I övrigt har jag känt mig rätt trött hela jag. Har haft lite kli i halsen och under helgen vågade jag inte träna, men jag och sambon tog några härliga promenader med vovven uppe i "vårt" berg. Vi traskade en slinga där det är väldigt mycket uppför, riktigt jobbigt, och sedan kan man gå ner och komma tillbaka så man liksom går i en cirkel. Vovven behöver träning så vi gick några varv både lördag och söndag och nog sjutton var det bra träning för oss också även om jag tog det lugnt.
Måndag och tisdag blev det löpning och combat på schemat och igår tog jag ett jättelugnt löppass där jag bara skramlade på musklerna lite. Var inte alls i form och jag hoppas att lite energi kryper in i mig under dagen så jag kan hålla ett bra pass ikväll. Men imorgon blir det en promenad på sin höjd.
Ja, det var väl ungefär vad som hänt på min front den senaste veckan. Inte något spännande alls. Men nu måste jag verkligen dra igång min dag på allvar. Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Tror det löser sig till det bästa på jobbfronten för dig, du är ju duktig med det du håller på med har jag fattat det som så... =)



Jag kommer komma till Boden i början på augusti, lust att ses då om du/ni är hemma?

En kopp kaffe och träffa foto glade Jack med.. =)

Kanske en joggingtur med! =P



Bara till att hojta till om du vill och kan så..



Ha det gott och tack för de orden. Kikar in på bloggen och bloggar och komenterar men ingen vidare lust att blogga själv, har ju varit lite av ett stressmoment det där...

2011-05-12 @ 08:00:38
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Ina

Men vad tråkigt! :( Håller tummarna för det bästa för dig, vad det än blir!



Tack för dina söta ord om muffinsarna ^^)

2011-05-13 @ 20:36:41
URL: http://inas.se
Postat av: Vicke

ha en trevlig helg nu

2011-05-14 @ 08:09:12
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/
Postat av: Fighting Spirits

Åååh vad kul, då kommer vi ses innan tjejmilen då! =)



2011-05-18 @ 13:56:36
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0