Dagarna flyr

Ja, jisses vad dagarna går fort nu. Igår hade jag fullt precis hela dagen och på eftermiddagen var jag så slut och fick sådan huvudvärk att den enda motionen blev en promenad med sambon och vovven. Det var riktigt skönt att komma ut och dra in lite nytt syre i lungorna. Kvällen blev i övrigt stillsam och jag orkade liksom inte ta mig för just någonting.
Idag känner jag mig lite piggare i alla fall. Det är gott att ha energi när man har en del att göra. Ikväll hoppas jag att jag känner mig riktigt på topp för då har jag ju ett combatpass att leverera. Hoppas att det känns bättre ikväll än vad det gjorde under tisdagspasset. Då tyckte jag inte att jag hade något flyt och att energin inte riktigt avr med mig. Tisdagar är inte någon bra dag för mig att instruera i combat verkar det som, det är ofta det känns lite halvdant. Lustigt hur det kan skilja så mellan dagarna. Nåja, bara att ladda under dagen och sedan ge vad jag har. Ska förresten träffa mamma på gymmet innan, hon ska köpa ett årskort! :D
Nu är det dags att ta tag i resten av den här dagen. Och jisses, förmiddagsfikat närmar sig med stormsteg. Det här blir ju bara bättre och bättre. =)
Må gott och lev väl!


Kommentarer
Postat av: Susann

Kikar in och önskar dig en fin dag.

kram krma

2011-05-06 @ 09:03:08
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Susann

kikar in och önskar dig en fin dag .

kram krma

2011-05-07 @ 09:56:33
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Vicke

Jag hoppas att du får en härlig dag i solen

2011-05-08 @ 06:28:40
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0