Äntligen ny vecka

I fredags när jag åkte från jobbet längtade jag hem och bara få lägga mig ner och sova. Var inte så jättekry och såg med bävan mot helgen som skulle gå i vilans tecken. Jag fasade för att jag skulle bli riktigt krasslig. Jag pratade med min mamma i början på veckan och hon var jätteförkyld och jag hade verkligen ingen lust att bli mer förkyld än vad jag var.
Lördag sov jag länge och sedan blev det bara en massa slappandes i soffan och en liten lur senare på eftermiddagen. Segt som rackarns. I söndags kände jag mig lite piugagre och dessutom kröp det förfärligt i kroppen och jag var i stort behov av att röra lite på mig. Vädret var fint så jag drog fram gräsklipparen och fick mig i alla fall 45 m,inuters vardagsmotion. Fast det var ungefär vad jag orkade med. Resten av dagen låg vi ute och lyssnade på en talbok och bara tog det lugnt. Ingen träning alltså.
Ikväll kan det tänkas att det blir lite BodyBalance. Ska höra med mamma hur hon mår och är hon krasslig än så tar jag en promenad istället, men annars möter jag henne på gymmet. Rätt trevligt att ha en liten mor-dotter-stund.
Nu ska jag fortsätta med lite projektekonomi. Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Åååh aldrig kul att vara krasslig.



Härligt att du känner dig redan bättre idag.



Krya på dig.

2011-05-23 @ 08:13:37
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Alexi

Bra att du lyssnar på kroppen iaf, vila är viktigt!! Stor kyra-på-dig-kram!

2011-05-24 @ 10:47:20
URL: http://alexistraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0