Vilodag

Jamen oj så välbehövligt det känns. När klockn ringde imorse stängde jag av den helt, skulle bara sträcka på mig lite och väcka kroppen. Men den var i dvala. Varmt och gott och helt avslappnad... hips vips hade jag sträckt på mig i en kvart. Ooops! Bara att stiga upp, annars hade jag nog legat kvar än.
Gårdagens pass gick väl lite halvdant, tycker jag. Men jag är ändå nöjd. Nu ska jag vila idag och imorgon får jag se hur kroppen känns. Det är inbokat ett gympass med kompis Boel och jag hoppas att kroppen har lust.
Dagen i övrigt blir full av studier. Har en föreläsning som jag ska sitta och hänga med på. Det är skönt att jag kan vara på jobbet och samtidigt gå min kurs. Blir det lite segt kan jag alltid göra något på sidan av... har ju ingen webkamera. =)
Nu ska jag ta och pyssla med lite annat innan kursen startar, ska även hinna med en sista värmebehandling för hanleden. Må gott och lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0