Vilken dag!

Var tidigt på jobbet i vanlig ordning. Fick direkt börja fixa med allt som jag skulle ha med mig till byggmötet som började kl 9. Strax före 8 kom jag mig iväg, men jag behövde inte stressa utan kunde ta det lugnt längs vägen. Skönt. Fast jag strssar inte upp mig även om jag är lite sen. Jag har liksom en känsla av att folk överlever även om jag kommer någon minut senare, men jag gillar inte att vara sen till möten. Hur som helst, resan gick bra både ner och hem. Sedan har eftermiddagen bara rullat på i flygande fläng och snart är det dags att gå hem.
Väl hemma blir det att ladda lite för kvällens combatpass. Det ska bli riktigt skönt att få köra när jag suttit 16 mil i bil. Det där med filmning vågar jag inte ens nämna,  men ikväll SKA det sitta. Ska verkligen ta mig i kragen. =)
Nåja, bäst att ge sig i kast med dagens sista sysslor.
Må gott och lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0