Är det redan morgon??

Imorse önskade jag verkligen att det var lördag. Hjärnan ville inte fatta att det var väckarklockan som ringde och jag var så otroligt trött.

Gårdagen var riktigt bra även om det blev lite med andan i halsen jag kom till combatpasset. Jag riggade kameran och så var det dags att filma ännu en gång. Det gick riktigt bra den här gången, förutom att jag blev så rackarns torr i strupen att jag var tvungen att ta en kort paus där jag inte skulle pausa. Och vad händer?? Jo, precis som när mina premiärnerver spelade mig ett spratt så missar jag en låt. Jamen dra mig på en tallpinne, är det inte jag i ett nötskal??! Kom i alla fall på det, men sa inget till deltagarna utan körde den något senare istället. Det gick ju bra ch det verkade inte vara någon som märkt något. Men skicka in filmen med låtarna i oordnign går ju inte. Ser fram emot torsdag då... suck...
Senare på kvällen kände jag hur jag helt plötsligt fick ont bakom knät, liksom på utsidan och ner mot vaden. Fattade ingenting. Jag känner fortfarande av det och hoppas att det förvinner helt under dagen. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, lite vardagsmotion i form av dammsugning och golvskurning blir det men inget annat ansträngande.
Sådär, lite spännande info från min vardag. ;)
Ha nu en riktigt härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Hahahhahhahaa, förlåt att jag drar på smilbanden men skrattar åt din komentar om talgpinnen.... Helt ljuvlig! =)



På torsdag sätter du den! =)

2011-03-02 @ 09:10:50
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0