Underbara torsdag

Känner mig på strålande humör. Trött i både huvud och kropp, men det känns som att det blir en toppendag.
Ska gå igenom detaljerna inför mitt byggmöte och sedan blir det till att sätta sig i bilen för en timmes körning dit. Jag har förstås med mig combatmusiken så nu blir det till att poppa i bilen.
Igår höll jag på att nöta combat i över tre timmar, med två korta avbrott för återhämtning. Jag tycker nog att koreografin sitter där den ska men det blir ju upp till bevis till kvällen när jag ska köra hela passet själv. Fast det går nog bra. =)
Nåja, det är väl bäst att ta tag i dagen. Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Underbart med strålande humör, min fick en revolt.. Vände den från dåligt till bra! =)

2011-03-24 @ 12:54:49
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0