Trötter

Uff, känner mig seg och trött idag. Har en del att göra under förmiddagen och sedan bär det av söderut till mina byggprojekt. Ska göra lite okulärbesiktningar idag och efter det har jag ett projekteringsmöte jag ska vara med på. Har jag tur är vi verkligen klara till kl 16 för kl 17 har vi informationsmöte på gymmet här hemma och det tar en timme att köra.... Nåja, det ger sig.
Igår var jag som sagt vikarie. Det började med att jag kom dit med andan i halsen och kände mig allmänt stressad. Sedan blev det en himla massa strul med tekniken och nu är det ju så att det hade varit väldigt skönt om jag kunnat skylla på tekniken, meeen.... det var mitt eget fel. Oooops! Hur som helst så tog vi oss igenom passet på ett hyfsat sätt. Det var inte mitt bästa pass direkt och på torsdag ska jag ge mig själv och deltagarna något bättre. Japp.
Time to go. Må gott och lev väl!


Kommentarer
Postat av: Susann

har åxå haft en seg dag , vill lixom inte vakna riktigt, hoppas du piggnade på dig fram på dagen .

kram

2011-03-30 @ 18:22:42
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0