Onsdag

Kyss Karlsson vad dagarna går fort!  För att inte tala om nätterna...
Igår hade vi premiär på den nya releasen i BodyCombat. Det gick överraskande bra men innan passet var jag tveksam. När jag kom hem från jobbet böt jag om och gick igenom mina låtar två varv och de andra ett varv. Jag hade koll på mina egna men kände att några bitar från de andra var lite sisådär, fast det gjorde ju inget eftersom jag hade min kollega som körde de låtarna så jag behövde ju bara hänga på. När jag kom till gymmet och satte på mig skorna hade jag helt plötsligt inget som helst minne av vad jag skulle göra.. nervositet på hög nivå alltså.
Vi körde igång och jag tyckte att de första fem låtarna gick i en rasande fart. Å jag som fortfarande inte hade fått in känslan för vad jag skulle göra. :-/ Innan jag skulle börja var tanken att jag skulle visa en rörelse, men jag hade ju glömt bort vad jag skule göra så när kollegan frågade om jag skulle visa något så svarade jag "nej, vi kör." Och när musiken sattes igång så föll allt på plats. Jag visste precis vad jag skulle göra. Lustigt hur hjärnan spelar en sådana spratt. =)
Idag blir det jobb som vanligt, ska göra en avstickare för behandling av min handled, och ikväll blir det nöta in de sista luddiga bitarna så att jag fixar morgondagens pass.
Det blir en underbar dag idag. Må gott och lev väl.


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Hua, mardröms senariet för en instruktör...

Måste kännts underbart när det bara föll sig på plats till slut!

2011-03-23 @ 10:01:13
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Boel

Hej!

Jag tyckte det gick skitbra igår :-) och vilken fartig release det var, kul.

Inte så konstigt om du inte sett min sida, den är ju sprillans ny nästan :-) vad man hittar på när man är ledig några dar...

Ses på tisdag.

2011-03-23 @ 10:07:54
URL: http://bloggbyboel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0