Mitt i arbetsveckan

Jag är lite seg så här på onsdagsmorgonen. Igår var jag på ett superhärligt comabtpass, jag var deltagare och behövde bara köra järnet. =) Innan passet fick jag frågan av min instruktörskollega om jag hade träningsvärk efter söndagens kvartalsutbildning, men nej det hade jag inte. Kände däremot under passet hur trött jag var i en del muskler, särskilt benen. Har sovit underbart hela natten men när jag steg upp var det som att släpa runt på en blyklump (ingen träningsvärk, dock). Kroppen känns tung och vill bara ligga ner, på sin höjd vifta lite på tårna. Å jag som ska nöta nya releasen ikväll... hur ska jag övertala min kropp att det är precis det vi båda vill?!
Nåväl, det blir i alla fall en underbar dag idag. Solen skiner och jag längtar redan till min lunchpromenad.
Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Du får vifta med tårna under releasen då ikväll... ;)



Lycka till... =)

2011-03-16 @ 09:16:23
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Vicke

Tack för att du sprider texten vidare, ha en fin kväll nu

2011-03-16 @ 16:49:28
URL: http://vickesblandningar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0