Jag säger då det...

Jag har varit i gymmet! Kors i taket! Jajjamen, jag och min kompis Boel kom överens om att mötas där och prova oss fram lite. Det var ju rätt länge sedan jag var där och idag var inte tanken att jag skulle köra i några maskiner. Det blev att testa lite övningar med kettlebells och sedan testade vi en ny övning jag aldrig gjort på boll. Den sista var riktigt tung och svår, men med hjälp att hålla koll på bollen blev det hela lite enklare. Men jobbigt var det lika fullt. Tänkte att jag skulle ha fått in lite axelövningar, men idag kändes det som att det räckte det vi gjorde. Mjukstart som förhoppningsvis tog där det skulle. =)
 
I övrigt hade jag en fullmatad dag igår, jobb från tidig morgon till sen kväll med ett avbrott för ett combatpass. Kändes skönt att få köra passet som deltagare och riktigt ta ut sig. Och nog var jag trött alltid. När jag kom hem var det inte direkt lockande att sätta sig och jobba men jag var tvungen. Höll på till kl 22 och sedan var jag klar. 
 
Idag har jag haft massor med möten precis hela dagen. Det i sig är väl inte så farligt, men imorgon har jag mängder med protokoll att skriva. Aja, de behöver inte vara klara imorgon men jag vet att jag inte blir sysslolös i alla fall...
 
Nu måste jag få mig något i magen. Hoppas och tror på en tidig kväll, jag är sååå trött.
 
Må gott och lev väl!
 

 
 


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Jag bara älskar styrketräningen! =)



Vill inte göra ngt annat än gymma nu för tiden, tvärtom har man blivit..



Alltid kul att testa nya övningar.

Hoppas de satte "skruv" på kroppen. =)

2011-03-10 @ 08:06:03
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0