Inte redan...

... suck... å sängen som var så skön idag. Kroppen känns som att den är fylld med bly.
Hela helgen har varit fylld av träning. Mycket trevligt har det varit, men också mycket jobbigt. Både för huvud och kropp. I lördags gjorde jag ett avbrott i combatträningen och mötte min kompis Boel på gymmet för lite magövningar. Det blev en axelpress också. Söndag blev det combat för hela slanten. På eftermiddagen mötte jag min instruktörskollega och gick igenom hela passet, det tog oss nästan två timmar att nöta och öva och repetera. Väl hemma blev det middag, lite lätt tittande på combat-DVD:n, skidor och skidskytte på tv och sedan stupade jag i säng strax efter kl 21.
Idag är det en massa skrivbordsjobb på schemat. Ska även träffa sjukgymnast för behandling nr 2 av min handled. Det är en liten inflammation och jag blir behandlad med skanlab. Ska gå tre gånger den här veckan och sedan får vi se. Sjukgymnasten trodde inte att jag skulle behöva fler behandlingar men det skulle vi bestämma på fredag.
Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Jisses vad du nötit på och tränat! =)



Hoppas du får ordning på din handled, inte kul att gå och ha ont.

2011-03-21 @ 14:17:03
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0