Hoppsan hejsan!

Fick en riktig kickstart på jobbet den här morgonen. Fast det visste jag redan igår när jag lämnade bygget strax före kl 18... Hade massor att gå igenom med vår entreprenör på två av projekten och det krävdes lite förberedelse. Men nu är det avklarat för stunden.
Fick även ett sms från min instruktörskollega att hon är sjuk och alltså inte kan köra combatpasset ikväll. Jag hade tänkt få mig ett egopass, men se det blev det inget av. Jag blev vikarie istället. Men det är bara skoj. Egopass kan jag ta någon annan gång. =)
Vad finns det annars att säga om den här morgonen? Det var kallare imorse när jag steg upp än vad det var igår, -18 grader visade termometern. Nu skiner solen och det ser ut som ett härligt promenadväder. Får väl se hur skönt det är när jag promenerar hem på lunchen... Men nu, dags att fortsätta med dagens sysslor.
Må gott och lev väl!


Kommentarer
Postat av: Boel

Åh så synd att jag inte hinner träna ikväll när min favvoinstruktör kör :) men jag har trots allt lite goda nyheter. Jag kan köra combat på torsdag jippi! Jag hade fel vecka :) föräldrar mötet är nästa vecka. Ha de så ses vi :)

2011-03-29 @ 12:52:46
URL: http://bloggbyboel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0