Hallå där

Tittar in en sväng för att önska alla och en var en riktigt härlig tisdag.
När jag kom hem från jobbet igår tog jag mig lite fika och sedan drog jag igång med mitt träningspass. Nötte combat i en och en halv timme, lagade lite köttfärssås och spagetti, åt och fortsatte med kvällspasset tills klockan var 21. Då var jag helt slut och orkade inte med en endaste jab till.
Idag spelas det combatmusik inne hos mig och jag laddar inför kvällens BC-release. =) Det blir spännande. Känner mig ännu som Bambi på hal is i den här releasen, men det är bara att öva och åter öva så sitter den där till slut. Ser fram emot fredag när jags ka ha total vila.
Dags att fortsätta den här dagen. Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Du är så duktig med ditt combat nötande!



Du gör helt rätt i att slänga föttern apå väggen på fredag!

2011-03-22 @ 12:08:21
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Vicke

ha en fin dag i solen nu

2011-03-23 @ 07:18:14
URL: http://vickesblandningar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0