God morgon i stugan

Äntligen fredag! Jag har liksom längtat efter att det ska bli just fredag och helg. Den här vecakn har visserligen varit ovanligt lugn, men det har varit smågrejor som har stökat till det och fått mig på smått dåligt humör emellanåt. Men det är tur att det gått över på en gång. Ingen surkärring här inte. =)
Igår avverkade jag det sista passet på BodyCombat nr 46, nu är det full fart framåt mot 47:an. Release på tisdag och då ska jag teama tillsammans med instruktör A som kör tisdagspassen. Vi ska träffas i helgen och köra igenom hela passet en gång så jag har lite att pyssla med... En massa nice träning säger jag ju inte nej till. Ska förresten träffa min kompis Boel och köra lite i gymmet på lördag. Blir finemang att få in lite styrka också.
Må gott och lev väl denna fantastiska dag!

Kommentarer
Postat av: Vicke

jag hoppas att du får njuta av solen idag

2011-03-20 @ 15:20:13
URL: http://vickesblandningar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0