Go' eftermiddag

Helgerna går verkligen fort. Igår hade jag en dag när jag plockade och pysslade och när jag var klar blev jag så rastlös att jag åkte till gymmet lite tidigare än vad jag och kompis Boel avtalat. Jag hann springa på löpbandet i 25 minuter innan hon kom. 
                                          
Jag överraskades över hur lätt det var att öka farten trots att jag inte sprungit på länge. De sista 10 minutrarna sprang jag på 11 km/h och det var inga problem. Aja, ska väl erkänna att jag blev lite trött, men jag hade kunnat fortsätta ett tag till och defintivt ett bra tag till om jag sänkte farten. Nu klev jag av och satte mig på roddmaskinen en pytteytteliten stund. Sedan gick vi och gjorde några övningar. Gymbesöket avslutades med att vi satt i massagefåtöljerna en stund och sedan tog oss en kopp kaffe. Mycket trevlig eftermiddag blev det. =)
                                               
Idag har det blivit ännu mer pyssel, snabeldraken har vallats runt i huset och jag har även tagit en svängom med skurmoppen. Funderar på om jag ska låta vovven valla mig runt på en promenad. Det är ju bäst att passa på att få lite syre medan man är ledig. Ska även ta ett pass för att öva lite combat, men det blir senare, det.
                                             
Må gott och lev väl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0