Äntligen torsdag

Känns toppen att det äntligen är torsdag. Då vet jag ju att det snart är fredag ochmed tanke på hur fort mina dagar verkar gå så är ju helgen alldeles om knuten. Och som jag längtar. Och som vovven längtar. Imorse var han huuur trött som helst, ville inte alls följa med på morgonprommisen. Jag puffade och pratade och han bara knorrade och rullade ihop sig ännu mer. Till slut blev han less och följde med. Sötisen. =)
Jag har en del att stå i så det är väl bäst att ta tag i den här dagen. Må gott och lev väl!


Kommentarer
Postat av: Susann

Skickar över en kram (björn) så du kanske piggnar på dig :)

_______/ .- ,’_____`-. \

_______\ /`________\’/

_______ /_’a___a`_\

_______|__,’(_)`.__ |

_______\_( ._|_. )_ /

________\_ .__,’_ /

________.-`._____,’-.__

______,’__,’_`-’_`.__`.

_____/_/___V____\_\_

___,’__/____o_____\_`.__

_,’___|_____o______|___`.

__|___,’|_____o______|`.___|

_`.__,’_.-\____o_____/-._`.__,’

_______/_`.__o___,’__\_

__.”"-._,’____`.:,’_____`.,-”"._

_/,-.`_____)_(______,-._\

(_(_`.___,’___`.____,’_)_)

_\_\__\__,’______`.__/._/_/

2011-03-31 @ 08:00:29
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Fighting Spirits

Jag hade fredag igår.. =)

2011-03-31 @ 08:29:24
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0