Å dagarna går...

Ja jisses vad fort det har gått de senaste dagarna. Knappt jag hänger med. Fick en lite lugnare dag i fredags, jag tog ut två timmar komp och for hem till en halvkrasslig sambo. Vi tog en riktig slappareftermiddag. Det kändes riktigt välbehövligt. 
 
Jag har valt att inte ha så mycket datortid eftersom jag tyvärr fått problem med en handled. Beställde ett handledsskydd som jag hämtade ut i fredags. Och vad händer? Naturligtvis har de skickat fel, jag fick ett ankelskydd istället. Typiskt min tur. Jag har bytt datormusen till min andra hand och det går framåt, men känns ändå ovant så jag orkar liksom inte sitta så länge vid datorn. 
 
Idag är det dags för kvartalsutbildning, ny koreografi i BodyCombat. Det blir första gången jag åker på en sådan. Det blir nog bra att få köra igenom den en gång innan man börjar öva hemma på egen hand. Å mycket öva blir det den kommande veckan... vi har release veckan därpå. Pjuh!
 
Nu ska jag ta och få i mig lite frunch. Ha en härlig söndag!
 

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Åh vad tråkigt med din handled... Hoppas den blir bättre snart.

2011-03-13 @ 15:13:09
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Vicke

då får du vara rädd om din handled

2011-03-13 @ 19:32:04
URL: http://vickesblandningar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0