Snart helg igen

Ja jisses vad veckorna går fort när man tappar en dag här och en dag där. Nu är det redan torsdag. =)
Ett underbart sommarväder får en på bästa humör. Jag ska strax ta en kopp te och sedan blir det en halvtimmes jobb innan jag ska åka söderöver för lite möten om projekten jag jobbar med. Rättare sagt så är det tillkommande byggnationer i de projekt som redan pågår. Nu ska vi bygga till en lastbrygga på ena sidan av huset och så ska det bli vindskontor i andra änden av huset. Små projekt men det drar ändå iväg i flera miljoner kronor. Spännande? Njaaa, inte direkt men det är skoj att få följa en fastighets förvandling och vara med där det händer.
Ha en underbar dag. Må gott och lev väl.

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Jamen visst rusar veckorna iväg och snart kommer jag till Boden och på en joggingtur med dig... =)



Pioner och rododendron och lite annat blir det på kullen nästa år man kan ju inte göra allt på en och samma gång... ;)

2011-06-09 @ 09:21:10
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0