Gråväder

Usch så grått det är ute idag. Regnet har vräkt ner inatt, men även om jag har vaknat emellanåt så har jag somnat om med en gång. Skönt att slippa ligga vaken. Vi har haft fönstret till sovrummet öppet och den svala nattluften är verkligen härlig när man ska sova.
Enligt mitt uppsägningsavtal måste jag ta ut de semesterdagar som jag tjänar in under uppsägningstiden och det blir väl ungefär fem dagar. Jag passade på att ta ut en av dem i fredags och jisses vilken skön dag jag hade. Jag var full av energi och pysslade utomhus hela dagen. När sambon kom hem åkte jag och köpte färg för att kunna måla inomhus. Jag är ju inte den som gör några hastiga beslut när det gäller inredning så det har tagit lite tid att bestämma kulör, men nu när jag har målat ett varv är jag jättenöjd.
I övrigt har helgen bestått av att nöta lite BodyCombat. Imorgon har vi release på nya programmet och då vill det ju till att jag kan det jag ska göra. Det är ena riktigt härliga armhävningar med. :D
Nu ska jag gå igenom lite projektekonomi. Må gott och lev väl denna måndag!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Skönt med lite x-tra ledighet! =)

Man får massr gjort då.



Hur går det med jobben du sökt?

2011-06-20 @ 11:49:15
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Vicke

inte dumt att få en längre helg, ha en fin kväll nu

2011-06-20 @ 16:01:19
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0