God fortsättning

Ja, det var minsann ett bra tag sedan jag tittade in här. Livet har liksom kommit emellan.
Förra veckan fick jag två överraskande samtal. Det första kom på tisdag. Det var en man som presenterade sig som Örjan och kom från ett annat konsultföretag. Jag tänkte att han skulle ta över de projekt som jag lämnar och ville ha information. Men så var det inte. Han hade hört att vår avdelning läggs ner och att jag är en av dem som blir utan jobb och ville veta mer om mig. De satsar på projektledning och utan att lova något ville han ha mitt CV och ett personligt brev. Det fick han.
På torsdag, mitt på dagen när jag var på väg hem från jobbet kände jag mig på ett strålande humör och jag såg verkligen fram emot några dagars ledighet. Då kommer det andra samtalet. Jag ska på anställningsintervju på fredag. =)
Det här är annars min sista vecka innan semestern, men det kan tänkas att jag måste jobba även på måndag. Eftersom vi har ett projekt som blir i princip färdigt i veckan, besiktningen är på torsdag, så har jag massor som ska slutföras. Sedan har jag ju inte så mycket tid att spela på eftersom jag ska sluta.
Ikväll ska vår lilla arbetsgrupp träffas och skåla för den korta tid vi haft tillsammans och sedan blicka framåt. Vi ska träffas och äta middag på en båt i Luleås Norra hamn (klicka på den lilla bilden nedan för att se den i större format.). Kommer nog att bli jättetrevligt.
Men det är inte förrän senare, det. Nu har jag massor att stå i. Må gott och lev väl. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Men vad kul och två jobb erbjudanden på ett par dgr! Du är lyckligt lottad! =)



Tror att ni kommer få det jättemysigt på båten!

2011-06-28 @ 14:20:06
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: carolina

Anmäl dig gärna till veckans blogg!

2011-06-28 @ 20:23:36
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Vicke

då hoppas jag att du får en fin semester och ha en fin kväll nu

2011-06-30 @ 18:13:45
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0