Go' förmiddag

Känns som att halva dagen har gått men det är en timme kvar till förmiddagsfikat.
Den senaste veckan har jag hunnit med att vara till min syster i Stockholm och även haft lite skön helg tillsammans med sambon och vovven. Igår när det var dags att åka till jobbet kändes det som att jag inte visste vad jag skulle göra när jag kom fram. Det var som att jag verkligen hade kopplat bort allt vad jobb hette och började på ny kula. Ganska skönt, faktiskt. =)
Nu verkar det i alla fall som att vi har fått lite skön sommarvärme. Igår stod jag faktiskt över ett combatpass till förmån för att få njuta av den första riktigt varma kvällen. Vår lilla familj tog en skön promenad istället och det var otroligt härligt att känna att jag inte frös även om jag gick i skugga. Äntligen!
Har förresten fått hem ytterligare ett par löparskor som ska bli skoj att få testa. Det är ett par Adidas ClimaCool Chill och de kändes otroligt lätta på foten. De kändes liksom annorlunda jämfört med de löparskor man är van vid. Och ja, de är den där färgen. =)
Adidas ClimaCool Chill (S/S 2011 Colour) G41929
Nu är det bäst att fortsätta med dagens sysslor. Efter förmiddagstekoppen ska jag iväg på ett byggmöte.
Må gott och lev väl.

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ååååh vilka snyggingar!!!!!!



Nu blir jag riktigt avundsjuk.. ;)



Så du har varit i finaste Stockholm, där är det bra vackert, gamla staden.... <3



Terränglopp med vad roligt, det är ju så kul att jogga i skogen på stigar, skall strax göra det tänkte jag... =)

2011-06-08 @ 10:06:34
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Ina

åååh!! fina!!=)

2011-06-08 @ 21:56:27
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0