Vilken vecka!

Puh, vad det har varit körigt den här veckan! Jag har insett att jag inte alls kommer att kunna gå på semester efter den här dagen. Det har visat sig bli en massa efterarbete från mina projekt som jag inte kan låta vänta till i augusti. Nåja, det kan jag väl överleva.
I tisdags var vi iväg till grannstaden och åt middag. Det var riktigt trevligt och som tur var blev det inte så sent heller. Hade ju massor att göra inför torsdagen när vi skulle besikta det tillbyggnadsprojekt som jag varit inblandad i, så det var viktigt att ha huv'et med sig. Torsdagen gick åt till besiktning och jag gjorde även en avsyning av två av ombyggnadsprojekten som jag också hållit i.
Onsdagkväll ägnade jag åt att nöta den nya combatkoreografin och på torsdag när jag kom hem gick jag igenom den ytterligare. Sedan var det ju dags att köra passet. Det gick lite sådär, men jag teamade tillsammans med en kollega så det funkade och jag hade jätterskoj. Varmt, jobbigt och ordentligt svettigt. Underbart! =) Men ikväll är det träningsvila. Känns att kroppen behöver det efter den här veckan.
Idag ska jag klämma in en anställningsintervju. Den ska hållas på min förra arbetsplats så det blir ett trevligt återseende av gamla kollegor. Lovade administratören att jag skulle komma lite tidigare så att vi kan surra lite innan. Men det är först om någon timme, det. Nu har jag ekonomi på schemat. Må gott och lev väl. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Ina

Vad du står i o grejar!! :D Semester snart?=)

2011-07-02 @ 00:57:03
URL: http://inas.se
Postat av: Fighting Spirits

Du låter lite stressad vännen min.



Ta det lugnt, du kommer hinna med allt ändå. =)



Hoppas verkligen att du fått vila i helgen.

2011-07-03 @ 08:54:16
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0