Nytt i familjen

Jajustdetja. Glömde berätta att jag även hunnit med att bli bilägare. Var ju tvungen att skaffa mig en bil nu när jag pendlar så långt. Några dagar efter det att jag hämtade min bil, åkte sambon och hämtade den nya fina som han beställt tidigare. Nåja, min är inte lastgammal den heller, en 2010 års modell uthämtad i oktober -10. Så här ser det ut hos oss nu förtiden. Min är den svarta, en BMW 316 d. Sambons är en 320 xd touring. Mycket trevliga bilar. :D
                                                                      


                                                                      


 

Kommentarer
Postat av: Boel

Gratulerar till tillökningen :) Nu har grannarna nåt att prata om ett tag till...

2011-07-31 @ 12:41:42
URL: http://bloggbyboel.blogg.se/
Postat av: Ina

Vilka snygga bilar!!:D



Men herregud, vad är det för ställe du hamnat på? Får verkligen hoppas att det var en 1-gångshändelse med allt det du berättade! :(

Är det nya jobbet bra annars?=)



Kraaaam

2011-08-04 @ 09:20:41
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0