Trötter

Jeez, hur trött kan man bli efter jobbet en måndag egentligen?? Både jag och sambon gäspade stort, men vi bestämde oss för att kolla på skid-VM som vi spelat in under dagen. Vovven och sambon i soffan, jag i fåtöljen under en filt. Alla supertrötta. Det kunde bara gå på ett sätt. Japp, vi somnade. =) Men det blev bara en halvtimmes lur och det var tillräckligt för att vi skulle orka hålla oss vakna resten av den här kvällen. Men nu är det dags att vika in årorna. Go' natt och suss gott. 
 


Kommentarer
Postat av: FS

Ja vissa dgr är man mer trötta ön andra.



Visst förstår jag jobbproblemet.



Kan jag länka din blogg nu hit bort för det är här du skall hålla till?

2011-02-28 @ 21:55:12
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0