Så blev det kväll

Och gissa om det gick fort! Helt plötsligt är det ju liksom dags att krypa till kojs. Eller i alla fall nästan.

När vi kom hem varvade vi ner en smula och sedan blev det middag. Ikväll gjorde jag köttbullar och stuvade makaroner. Jag har varit sugen på köttbullar ganska länge men inte idas trilla några, men så igår när jag var ut med vovven luktade det precis som stuvade mackisar och köttbullar. Japp, saken var avgjord.

Sedan blev det en genomgång av BC-koreografin, kollade lite extra på instruktörs-DVD:n på några detaljer och så har jag nött en del som jag har behövt finslipa. Nu känner jag mig nöjd med kvällens insats och ska slänga mig på sofflocket för en kopp te och sedan blir det natti natti. Go' natt och suss gott.
 
 


Kommentarer
Postat av: Vicke

här får du det säkert bra, ha en fin dag nu

2011-02-24 @ 06:30:06
URL: http://animeraigimp.bloggplatsen.se/
Postat av: Fighting Spirits

VÄLKOMMEN HIT får jag jue säga då!



Määäh, vilken god middag du käkat vill med ha! =)

2011-02-24 @ 11:44:03
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0