Pjuh!

Har precis sett herrarnas VM-lopp spå längdskidor och jag får nog erkänna att pulsen steg en smula när de åkte den sista kilometern. Tyvärr ingen svensk medalj men svenskarna jobbade på bra ändå.

För egen del blir det en promenad. Ingen hård träning ännu eftersom det fortfarande finns något spår av vad-det nu-kan-vara. Till veckan har jag två combatpass eftersom jag ska vara vikarie på tisdag och då är det bäst att vara frisk.

Men nu blir det en kopp te och lite umgänge med sambon och vovven och sedan traskar jag ut en sväng.
 
Go' söndagseftermiddag på er.


Kommentarer
Postat av: Alexi

Det är viktigt att ta det lugnt när man inte känner sig helt 100. Riktigt fin blev din blogg =D. Förresten bytte adress på metrobloggen så du vet. Ha en finfin söndag, kramar!

2011-02-27 @ 13:35:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Alexisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0