Ny vecka

Och nästan ny månad dessutom. Jag tycker nog att februari svischade förbi i en hiskelig fart även om det kändes som en evighet just när kylan hade oss i sitt grepp. Hmmm... hur kan det gå ihop..?
Nåja, nu är det i alla fall sista dagen på den här månaden och idag har jag lite ekonomiska uppföljningar att ta tag i och efter lunch ska jag på ett byggmöte. Det är ett möte för det enda projektet jag har på hemmaplan och egentligen ska man ju vara glad och tacksam för alla projekt, men det är jag inte över det här. Men tanken var god när min chef ordnade det åt mig och om hon hade vetat det vi vet idag hade hon aldrig satt mig på det. Så kan det vara ibland.
Kanske dags att hugga in då. God morgon!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Hoppas projektet går bra ändå, får man fråga vad som är fel med det?



Inte alls tokigt att göra en hälsokontroll på sina djur och specielt när de börjar bli till åren.

Våran ser dåligt trots han inte är mer än 6år.

Tror därför han reagerar så starkt på vissa hundar med, små hundar ok men stora och han kan bli helt rabiat och sedan när de gått förbi så vill han gärna göra en banan böj och lukta efter de så det är min egna filosofi det. Och hörseln kom tillbaka nu när tumören togs bort, tänkte veckorna innan att fasen vad dåligt han hör imed ibland om man sa tystare så reagerade han ej men när man sa högre så löd han och inte de där trotsiga och svaret fick man ju reda på sedan trots allt.. =)



Ja men se den, den är lite smårolig filmen och jisses vad jag garvade på ett ställe men säger inte mer, väkte tom sambon, ok då var sovrumsdörren öppen... ;)



Hoppas du får en bra måndag trots allt! =)

2011-02-28 @ 09:39:00
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0