Lunchpromenad

Men det verkar som att jag aldrig blir riktigt nöjd med det här vädret. Skruttväder, säger jag bara. Solen skiner, temperaturen har stigit så nu är det bara -18 grader. Härligt, härligt. Å ändå är jag inte nöjd. Nä, för se nu har vinden satt in och det blåste snidigt som attan. Det var ju nästan värre att promenera hem på lunchen idag än vad det var igår när det var -26...
Nåja, jag tog mig hem och fick en prmenad med vovven. Täntke att jag i det soliga vädret skulle fånga honom på bild. Försöka fånga honom på bild, vill säga.
Försök 1
Försök2 - ja det här börjar jag ju bli van vid...
Till slut blev han less...
Jag riktigt ser hur uttråkad han är och han verkar tänka att "bara hon blir klar nå'n gång.." Lite söt är han allt. Fast jag ska lyckas få den där pangbilden på honom. Jag ska!
Men nu ska jag ta och fortsätta med mina sysslor. Hej å hå. Ha en toppeneftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Boel

Hej Hej!

Jag hittade allt igen dig :-)

Lycka till med filmningen ikväll... tyvärr kan jag inte vara där men jag hoppas du vet att jag hejjar på dig i alla fall. Halsontet hann ikapp moig till slut fast jag sprang så fort jag kunde :-(

Ha det så bra så ses vi förhoppningsvis till veckan.// Boel

2011-02-24 @ 17:19:26
Postat av: Vicke

synd att bildena blev så blåa i färgen, ha en fin kväll nu

2011-02-24 @ 18:05:09
URL: http://animeraigimp.bloggplatsen.se/
Postat av: Fighting Spirits

Hahhahahahaha, tur att det inte är enbart jag som har problem att ta kort på hunden, hihihiiii...



När vovven här hemma ser att kameran åker fram så kommer surminen fram men oim man lockar m´lite med godis då kan det gå..



Tycker eran vovve är jättefin och så sötis! =)

2011-02-25 @ 08:52:38
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: LottaN

Hej! Det är verkligen sååå kallt idag! Frös mycket mer på snabbisen när jag var ute på lunchen idag - än i tidigare -30! Gillar inte när det snöar på tvären heller... men tills i morgon blir det bra! Tänkte försöka få till en lite löptur i helgen nu när vädret tillåter det igen! Ha en trevlig helg! =)

2011-02-25 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0