Härliga fredag

Äntligen är temperaturern human, synd bara att det blåser. Men man kan visst inte få allt... Skönt är i alalf all att det snart är helg.
Imorse kl 6.40 satte jag mig i bilen för att åka söderut till mina byggprojekt. Jag har suttit i "brandmöte" hela förmiddagen och även gjort platsbesök på byggena. Det är trevligt att få vara iväg emellanåt och vara där det händer. Dessutom kände jag att den här dagen skulle bli rätt seg om jag inte hade farit iväg så det var bara positivt. =)
Förresten, tusen tack för alla kommentarer. Jag har inte riktigt lärt mig hur man besvarar dem här i bloggen, men jag återkommer till er. Fast nu närmast måste jag ta tag i resten av den här eftermiddagen. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0