Goddagens

Idag kan jag då inte klaga över vädret. Solen skiner och det är nollgradigt. Å inte stormar det heller. Fantastiskt! :D

Sambon har i vanlig ordning dragit iväg med skotern så jag och vovven får klara oss på egen hand. Jag är jättesugen på att ta mg ut på skidorna men igår började det klia lite i halsen och då blir jag lite försiktig. Visserligen har det inte blivit värre och det kliar inte lika mycket, men jag tror att det får bli en långpromenad istället. 
 
Må gott och lev väl denna underbara lördag!
 
 


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ta det lite lugnt för det gjorde inte jag i måndags och jag hade kli i halsen och jag fick värste förkylningen med feber mån-tisd... Så det var ej roligt..



Hoppas kliet försvinner efter idag, långprom i solen gör susen för halsen... =)

2011-02-26 @ 12:28:41
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Här är det grått och svinkallt, med andra ord som tidigare dagar :O

2011-02-26 @ 13:40:16
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0