God morgon

Nu när metrobloggen ska läggas ner har jag bestämt mig för att blogga här istället. Tar väl ett tag innan jag får till sidan så som jag vill ha den men när jag får lite tid över ska jag utforska möjligheterna.
I övrigt var jag och körde ett härligt combatpass igår, känner mig rätt trött i kroppen idag så kvällens träning blir lättare combat hemma. Imorgon hade jag nämligen tänkt att jag ska fixa min film, så då vill jag att allt ska sitta. =)
Har en hel del att göra på jobbet idag så det är väl bäst att ta tag i dagen. Må gott och lev väl och så hälsar jag dig hjärtligt välkommen till mitt nya krypin!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Ska det läggas ner? Hur kommer det sig? :S

2011-02-26 @ 13:39:42
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0