Vart tog helgen vägen??

Jamen jisses... helgen försvann. Vad hände?? På lördag hade jag lite att pyssla med innan vi blev hämtade av mina föräldrar för en liten trevlig afton med god mat och dryck. Sambon fyller år på torsdag och de ville hålla en liten födelsedagsmiddag för honom eftersom de inte kan komma hem till oss på grund av att pappa är så allergisk mot hundar. Vi hade det väldigt trevligt och både jag och sambon var lagomt sega på söndag. Men jag hade ett uppdrag på söndag eftermiddag. Några av er kanske minns att jag var på show tidigare i vintras..? Igår var det dags igen och än en gång... jag har aldrig varit så snygg som då! Eller, vad tycks?!

Bilden är lånad från http://www.stepin.nu/boden
Bilden ovan är tagen i november när jag hade min inledningsdans. Den här gången dansade jag inget förutom en liten snurr när jag gjorde entré. Sedan var det fritt fram för barnen att krama björnen. Det var varmt, men det var ju under så kort tid så det gjorde inget.
Kvällen blev lugn och stilla och vi var upp oväntat länge. Så ni kan ju gissa om jag är smågrusig i ögonen idag.. hmmm.... Ska förresten åka söderöver idag, vi ska ha en taklagslunch tillsammans med vår entreprenör, alla hantverkare, underentreprenörer och konsulter eftersom taket har kommit på plats på vårt bygge. Ska bli trevligt.
Å på tal om trevligt, på fredag har jag och sambon bokat in oss på Jeff Dunham live i Umeå. Vi och vovven ska bo på hotell en natt. De tog bara 100 kr extra för att ha med hund (eller katt) och det tycker jag var billigt. Bäst av allt är att de har rökförbud på hela hotellet så det är inte som det var förr, att man även fick röka i de rum man fick ha husdjur. Mycket bra tycker jag. Vi gör ju inte så mycket sådant här tillsammans så vi ser verkligen fram emot det.
Men nu, plikten kallar. Må gott och lev väl denna underbara dag.


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ååååh vad söt du är som björnelina! =)



Men 100kr är ju ingenting och fasen vad bra att slippe rökrummen nu som hundägare.



Grattis din sambo en dag i förväg då! =)

2011-04-13 @ 13:09:30
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0