Underbart träningspass

Kvällen bjöd på ett superhärligt löppass. Jag, sambon och vovven drog iväg på en sväng som jag inte riktigt visste hur lång den skulle bli men i alla fall längre än vad jag sprungit utomhus den här säsongen. Vi valde ett lagomt tempo för att hålla igång mest hela tiden och det kändes riktigt lätt. Återigen överraskades jag över att vi hållit riktigt bra fart under de 9,5 km som det visade sig bli. Nu behöver jag alltså bara lite teknikpass och riktigt bra kvalitetsträning så kommer jag upp i lite bättre speed också. Jag är otroligt nöjd, lycklig och trött! :D
 
Dags för en kopp te och sedan blir det sängen. Natti natti och suss gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0