Ujujuj...

God morgon! Jo, jag tycker att det är en god morgon. Jag är visserligen astrött och hade mycket hellre legat hemma under täcket, men jag har sovit gott och inte vaknat av skumma drömmar.
Igår körde jag ett combatpass: Det var rätt jobbigt, men roligt. Det var bara fem deltagare, men de körde på och såg ut att ha riktigt skoj. Härligt! =) Idag känner jag mig lite avvaktande inför träningen. Jag har ett Activiopass inbokat, men jag tror att det är något som är i kroppen som inte hör hemma där men det vill inte riktigt ge sig till känna. Kanske tar jag en vilodag och hoppas på att det försvinner till imorgon och då kan jag ta mig en löptur istället.
Vädret är för övrigt riktigt grått idag, det kommer till och med några droppar nederbörd. Igår var det superhärligt och enligt väderpresentatörerna ska det bli fint till helgen. Ja, det kan svänga friskt i april. Ska sätta mig i bilen och åka till "mina" byggen. Minst en gång per vecka tar jag mig en rundvandring och kollar läget, hur det går för gubbarna, samlar in dagboksblad mm. Det är trevligt att få vara ute i verksamheten.
Bäst att fortsätta med protokollen från gårdagens möten... skönt att få dem avklarade.
Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Susann

God morron!

Känner att jag skulle ha behövt varit med i det passet och tränat lite ;)

Själv åt jag kladdkaka :(

Ha en fin dag och jag hoppas att solen kikar fram hos dig.

kram kram

2011-04-20 @ 07:49:51
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Fighting Spirits

Underbart med så entusiastiska deltagare på passet fast få.



Här är det grått med idag men resten av helgen vill jag att de ska vara fint! =)

2011-04-20 @ 08:34:24
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Stattinskan

Det gör inte så mycket att man är trött på morgonen ... bara den är fin och solig :-)

Idag satt jag ute i en timme och just nu känns det som om jag har feber om kinderna ;-)

2011-04-20 @ 20:01:25
URL: http://stattinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0