TGIF

Att säga att jag är pigg är att ta i, men jag tycker ändå att jag känner mig en smula energisk. Det finns hopp...
Igår körde jag ett combatpass och det gick faktiskt ganska bra. Jämfört med i tisdags så var det grymt bra. =) Vet inte om det är enklare koreografi den här gången eller om det har gått upp ett liljeholmens hur jag bäst ska lära mig koreografin, för nu tycker jag att den sitter. Skönt. Då har jag bara att få till resten, då.
Vad händer på fronten idag? Hmm... ska skriva färdigt en uppgift som jag ska lämna in idag. Egentlgien skulle jag ha gjort den färdig igår efter mitt pass men jag var för trött för att öppna upp en massa paragrafer och regler. Ska fixa undan det med en gång. Sedan ska jag granska lite ritningar. Vad som händer efter lunch, det får jag se. Det är i alla fall skönt att det är fredag. Helgen närmar sig med stormsteg. Jippiii!
Må gott och lev väl. Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Susann

va skönt att du känner dig energisk, får du lite sånt över så får du gärna skicka över lite till mig ;)

Kram i massor till dig

2011-04-01 @ 08:16:22
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Fighting Spirits

Ju mer du håller på med combatten ju lättare blir det tror jag. Om ngt år så kikar du bara lite lätt på koreografin och så sitter den..;)



Hoppas du får en fin fin fredag!

2011-04-01 @ 12:50:21
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0