Soool

Åh, vad underbart det var att se solen denna morgon. Igår blev det ett riktigt aprilväder, först var det fint på morgonen och sedan drog det snabbt ihop och blev regn. Det småduggade när jag traskade hem efter jobbet, men lite senare ökade det och blev stora regndroppar... för att sedan över gå till snö. Kan meddela att det var rätt halt på sina ställen imorse.
Igår var jag på "mina" byggen. Hade möten hela förmiddagen och sedan blev det lite genomgång på arbetsplatserna. Jag var tillbaka på kontoret 14.30 och hade egentlgien ingen lust att jobba med för dagen. Jag hade nämligen fått ett uppdrag. Fick ett trevligt och överaskande samtal från min söta mor som nu äntligen ska ta klivet in på gymmet. Nu kommer jag att följa med henne mellan varven för att ge stöd och uppmuntran. Tror att hon kan tycka det är lite lättare att gå dit om jag är med henne, i alla fall till en början. Hon har ju inte tränat sedan hon var ung. Hur som helst, jag har bokat ett möte åt henenmed en medlemsrådgivare och på onsdag ska hon dit. Kul att hon fattade det beslutet. =)
I övrigt var jag toktrött på kvällen så jag stod över träningen. men ikväll blir det combat för hela slanten och ikväll får jag minsann vara deltagare. Yääy!
Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Vad roligt att din mamma skall börja träna!



Min mamma har börjat löpa igen efter ett långt uppehåll och hon har fått med övergödda pappa med! =)



Ta i så det ryker på combaten ikväll! =P

2011-04-05 @ 12:52:04
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Susann

God morron!

Hoppas att du får en lugn och fin dag idag ;)

Kram i massor till dig

2011-04-06 @ 07:30:23
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0