Soo... nähä... snööö

Hur trött kan man vara en onsdagmorgon?? Jag hade vansinnigt svårt at kravla mig ur sängen imorse. Känns inte soma tt jag vaknat ännu fastän jag varit på jobbet i snart en halvtimme, hunnit gå igenommailboxen, skickat iväg några svar och även påbörjat ett protokoll. Var tvungen att hämta mig en kopp kaffe. Jag blir ju inte pigg av kaffe, men här är kaffet riktigt dåligt så min förhoppning är att jag ska skrämma liv i kroppen med hjälp av det. Ens ak är då säker, ståbord är skönt när man är lite seg på morgonen. Då har jag liksom chansen att sträcka på mig lite till.
Igår var det strålande sol och idag snöar det. Trist. När nu vintern ändå är över kan jag lika gäna låta all snö som är kvar försinna direkt. Annars gillar jag när det snöar. Jag hade tänkt få mig en löprunda ikväll, men håller det på så här vet jag inte om det blir ute eller inne. Det är lite lurigt underlag på sina ställen. Sambon sa att det frusit på igår kväll och var glashalt och när det nu snöar nöer det viserligen en del åpå både is och snö, men det kan fortfarande finnas hala fläckar och det är inte kul tycker jag. Nåja, får väl se hur det är när jag går hem efter jobbet.
Men nu är det dags att ta tag i resten av den här dagen. Må gott och lev väl.

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Ja, det är väl jobbigt med såna där sega dagar, då man inte vaknar till liv förrän mot eftermiddagen :-)

Ha en go dag i allafall :-)

2011-04-06 @ 09:54:15
URL: http://stattinskan.blogspot.com
Postat av: Fighting Spirits

Ja nu väntar man på att den riktiga våren skall komma med storm steg, så trött på detta halvdana väder nu...

2011-04-06 @ 11:01:28
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Har ni snö? Igen? :O Inte alls avis kan jag säga då!



SV: Yes, ska springa Göteborgsvarvet!

2011-04-06 @ 16:03:17
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Susann

God morron!

Kikar förbi och önskar dig en fin dag och att du är lite mer morgonpigg idag ;)

kram kram

2011-04-07 @ 08:40:39
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0