Jobbdags igen

Trots att jag hade en extra ledig dag den här helgen så susade den förbi lika fort som vanligt. Men vi har haft en riktigt bra helg, det måste jag säga. Igår fick jag ju dessutom köra ett extra combatpass och det var ett härligt gäng med tappra krigare som dök upp.
Fick en trevlig överraskning när jag kom till komntoret imorse. Chefen har varit förbi och lämnat en liten kruka med påskliljor och en glad påsk-hälsning på mitt skrivbord. Tyckte det var väldigt trevligt! =) Tror dock den kan behöva en slurk vatten, den ser lite ledsen ut på sina ställen.


Ser ni förresten näsan som tittar fram bakom blommorna? Jag har vovven som skrivbordsbakgrund och eftersom jag har två skärmar får jag njuta av vovven dubbelt upp på dagarna. Underbart! :D Men snart är det dags att prova få en bild på honom utan snö. Jo, det blir ju lätt... eeeh....
Nåja, dags att börja gå igenom brevlådan. Såg att det ramlade in en del när jag drog igång min outlook.
Må gott och lev väl.

Kommentarer
Postat av: Susann

God morron fina du!

Japp här har vi vart igång en stund.

Hihi ja ! jag tyckte väl att det var en nos som kika fram bak blomman :)

Kram kram

2011-04-18 @ 08:50:54
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Fighting Spirits

Jag såg nosen direkt jag kikade ner lit epå bilden, liten sööötnööööt där.... =)



Ja alla ggr är det inte lätt att fota de rackarna, inte direkt samarbetsvilliga... ;)

2011-04-18 @ 10:52:28
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0