God morgon

Ny dag igen. Gårdagen försvann utan problem. Hann liksom aldrig in hit på hela dagen och sedan hade vi, eller rättare sagt Telia, - hör och häpna - problem med Internet. Det kom igång någongång inatt.
Vad har hänt sedan sist? Hmmm... Fick hem ett paket från England i måndags som innehöll ett par nya Asics Gel Cumulus 12 löpardojor. Var ju tvungen att testa dem och de kändes helt ok. Tycker det är svårt efter bara en löpsväng att säga om de är bra eller dåliga, men de kändes lätta att ha på sig och jag fick inte ont någonstans. Dessutom fick jag dem till halva priset mot vad de kostar i Sverige. Inte dumt alls.
Igår hade jag en fullspäckad dag så det var skönt att kunan vara deltagare på ett combatpass och bara njuta. Nu har jag tre pass på raken som jag ska köra: mitt eget imorgon, ett extrainsatt pass på söndag och så ska jag vikariera på tisdag. Sedan är det uppehåll för mig i en och en halv vecka. Kan också vara skönt, då kan jag koncentrera mig på lite egen träning.
Nu är det i alla fall dags att ta tag i den här härliga dagen. Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Susann

God morron tillbax.

Ha en toppendag.

kram kram

2011-04-13 @ 07:51:24
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Fighting Spirits

Att jag inte viste det med england innan jag köpte mina... ;)

2011-04-13 @ 13:11:07
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0