God fortsättning

Tebax i tjänst efter en lång och härlig helg. Underbart väder, en massa vila och grillad mat har varit stående på schemat. Imorse regnade det. För en gångs skull lyckades vädergudarna ge oss lite fint väder under ledigheten. Bugar och tackar allra ödmjukast.
Jag var ju som sagt lite halvkrasslig just innan helgen så jag har tagit det ganska lugnt, men vi tog oss ut på ett lättare joggingrunda på påskaftonen och det kändes riktigt skönt. Det som var mest positivt var att jag tog det lugnt, kändes som ett tempo i 7 min/km, men min jogg visade sig gå i 6 minuterstempo. Det kändes så lätt så jag blev överraskad när sambon meddelade hastigheten. Det bådar gott inför sommaren. :D
Ikväll ska jag köra ett styrkepass med min mamma. Det är premiär för henne på gymmet så jag får nog lov att missa ett skönt combatpass för hennes skull. Vill att hon ska kunna vara där utan stress. I övrigt har jag återupptagit mina 100 dagliga situps på pliatesbollen. Det är som ljuv musik för min rygg. =)
Ha nu en riktigt fin dag. Må gott och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Se där ja, undrade vart din morgon situps hade tagit vägen... ;)



Härligt med en lugn och fridfull helg och en snabb jogg på det.

Här har det varit allt annat än lugnt... =/

2011-04-26 @ 09:19:50
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Alexi

Det har verkligen varit underbart väder denna påskhelg! Kul att du hade det bra. Ha en toppentisdag!

2011-04-26 @ 12:42:43
URL: http://alexistraning.blogspot.com
Postat av: Susann

Ååå kör ett pass för mig med, känner att jag skulle behöva träna bort lite påskgodis ;)

Ha en fin kväll

kram kram

2011-04-26 @ 20:55:31
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Ina

Åh vad härligt att läsa!=)



Ang. skorna så känner jag en sjukt stor skillnad. Det är sååååå skönt att gå! Jag studsar fram på moln nästan. Jag älskar mina easytone, helt klart! =) Sen om de formar till rööva eller inte tror jag inte på, men bara grejen att faktiskt orka och VILJA gå längre sträckor är ju bra för rumpan/formen..och då blir det väl att skorna hjälper till lite ;)

2011-04-26 @ 21:14:23
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0