Åsså blev det kväller

Har haft en så'n där lagom lördag. Sovmorgon, kaffe (och påtår) i sänghalmen, frunch, plocka, en svängom med snabeldrake och skurmopp och sedan en sväng till gymmet. Mage och axlar stod som vanligt på programmet. Idag fick även triceps en liten duvning och sedan blev det några armhävningar. Alltid gött att köra armhävningar, ju. =) De första 15 gjorde jag på tå, men belastningen blev lite mycket för min handled så de två andra seten om 15 st gkjorde jag på knä. Det blev lättare då. 
                                                              
Köttsoppa till middag och nu bara slappa kvar på programmet. 
                                                         
Jamen, go' lördagkväll på er. Må gott och lev väl!
 

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Men vilken härlig lördag du haft.



Jag kan inte heller göra för många armhövningar på tå, får precis samma problem dom dig...

2011-04-03 @ 02:18:56
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0